Комунальний вищий навчальний заклад
||
З 1998 року заклад виконує програму реформування сестринської освіти в Україні,
яка забезпечує відповідність професії медичної сестри міжнародним стандартам.

Архив новостей

[31.05.2018] ПСИХОЛОГІЯ - НА СЛУЖБІ У ПЕДАГОГІКИ


  У нашому коледжі  нерідко проходять сумісні засідання викладачів різних циклових комісій. Користь від таких зустрічей зацікавлених людей очевидна. Обмін думками, досвідом, ознайомлення з педагогічними новинками лише  сприяють зміцненню знань та навичок студентів.

 Ось і цього разу – відбулося засідання ЦК викладачів соціально-гуманітарних та військово-спортивних дисциплін з теми: «Створення психолого-педагогічних умов якісного викладання дисциплін для студентів з базовою середньою освітою». З доповіддю про особливості викладання іноземної мови виступила викладач ЦК соціально-гуманітарних дисциплін А.А.Аллахвердова.

  

 Анаїт Аркадіївна ознайомила присутніх з основними принципами і сучасними методиками навчання іноземної мови за програмою старшої школи,  використанням мультимедійного потенціалу, з власними напрацюваннями щодо активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

 Викладач фізичної культури П.Є.Мартиненко поділився тим, як  вдається створити належні психологічні умови на заняттях з фізичної культури саме зі студентами з базовою середньою освітою, які моделі, форми і стимули є найбільш ефективними.

  Доповідач вважає, що найбільш дійова форма залучення до занять спортом – власний приклад викладачів на чолі з директором  коледжу, які вже протягом кількох років беруть активну участь  у спартакіадах міста та області, підтверджуючи, що заняття спортом, здоровий спосіб життя – це стильно, позитивно, правильно.

Виступ Павла Євгенійовича супроводжувався чудовим відеофільмом про спортивне життя коледжу, створеним членами цього ЦК.  

  

Присутні на сумісному засіданні жваво обговорили доповіді та прийшли до спільного висновку: для позитивного результату в організації навчально-виховного процесу необхідні нові, ефективні форми, які базуються на знаннях з психології.